Vi gillar läget

Just nu är jag en grymt trött tjej, som ser ut som ja vem vet vad(?)
Skönt att jag fick sovmorgon idag iaf, det behövdes efter den här helgen.
Ska jobba vid 15.30-21.00 idag vilket är en kort och skön tid. Men först väntar dusch, frukost, ut en stund, och sminkning så ja mina vänner det lär ta sin tid så jag ska nog börja nu med en gång så att jag kommer i tid och slipper springa ner till jobbet (det händer allt för ofta).

Jag har åkt buss helt själv här i Oslo och jag är så fruktansvärt nöjd att jag kom fram till rätt plats, det är otroligt med tanke på vilket lokalsinne jag har här. Weell mina grejer är tillbaka hemma nu iaf.

Det bästa med att bo här att jag kan göra precis vad jag vill, komma hem när jag vill, träffa vem jag vill, åka vart jag vill, ja verkligen göra exakt det jag vill utan att någon blir arg/ledsen.
Jag och tjejerna har det grymt bra här. Jag är så glad att vi gjorde det här även om det är jobbigt ibland och man bara längtar hem tillfamiljen och vännerna, Gotland längtar man väl inte lika mycket efter. med tanke på att det är för litet, hela den ön är verkligen för liten, alla rykten snack osv. Jag är så glad att jag är i en stad där INGEN vet vem man är.
Och ingen på ön vet egentligen inte heller så mycket förutom jobb och utgång, det är så skönt, så fruktansvärt skönt.

Btw, kommande helg är det  n o l l  festande för mig som gäller, en slapparhelg ser vi fram emot.
/L

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jaså? ;)

2008-10-22 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0