19 år

Vaknade av ljuv sång av familjen, fick fin fina presenter sen var det meningen att jag skulle sova vidare eftersom klockan bara var 7.  Men Jag tänkte för mycket på Norgeflytten så det blev inte mycket sömn där nej.. Så jag gick upp, åt frukost i min ensamhet för Malin är i skolan och Pappa & Mamma jobbar, men tillslut vaknade min lillebror till liv så då vart jag inte lika ensam längre. Därefter ringde telofonen och mormor ringde och var helt ifrån sig för att hon glömt sätta in bild i tidningen på mig, (tack gud för att jag slapp i år).
Jag gillar att fylla år för man får så många sms och mail så jag blir så glad för att det är så många som tänker på en.
Idag ska jag göra taccopaj åt släkten och så ska jag göra hemmagjordglass med digestivekex, det gillar vi! Nu ska jag städa lite.

Hela världen är så underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0