Bali

-Icecreeeeam icecream! Do you wont? Letah?
 
-Transport darling?

 -Honey i have met you before! COME!!

- Take a look take a look darling!

- Cheepcheep!

- I love you darling!

Vi marker att vi ignoerar alla nu, det ar lika bra inte ens ett leende bor man ge tillbaka for da ar det kort, da har du inte bara 1 utan 10 forsaljare efter dig. Yej, sa om ni halsar pa mig nar jag kommer hem till gotland och inte svarar beror det pa att jag slutat reagera sa att saga. Det ar helt okej att de fragar om transport osv men nar de kallar en darling och honey da lackar jag och em ratt rejalt ma jag lova, och i love you? Som om det lockar..

Nej nog om skitsack! Bali ar underbart! Ett vackert landskap och pa vart hotell flodar det av svenskar som ar i var alder ungefar sa gissa vart forfesterna och efterfesterna haller hus?
Det har blivit utgangar saklart och da hamnade vi pa "Bountys" som ar ett stort diskotek och sen har vi aven varit pa "Paddys" och "Skygarden", det var rikigt bra stallen sa jag ger utelivet tumme upp! Vi har aven hamnat pa en efterfest pa det storsta hotellet har och fick bada i den storsta poolen pa Bali, inte illa inte illa.
Shoppa har vi gjort ikvall for vi ska ta det lugnt ikvall eftersom fre-lo lar bli bra pa Bountys och Paddys.
Stranden ar fin och megastor har pa Kuta och vagorna ar enorma sa det gar knappt att bada for da ar det som att vara i en tvattmaskin ungefar.

& nu till det basta av allt! Vi har surfat idag och vi fullkomligt alskade det! Kung pa vagorna ar man val inte riktigt men i morgon ar det nya tag som galler pa bradan, det ni! ( ska bara se till att inte krossa nagot barn med bradan..)


Nej nu ar det chill pa balkongen som galler och lite bra musik, mm jag mar sa bra!

Kommentarer
Postat av: em

o JAG mar lika bra :D

2009-04-02 @ 17:05:20
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Wow, så nu är ni värsta surfarna alltså! ;) Coolt!

2009-04-04 @ 17:42:17
URL: http://isabelle89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0