Gotland

Då var man hemma igen och jag ska försöka så gott jag kan att skriva med å,ä,ö.
De här dagarna på ön har varit hur underbara som helst! Men nu har Fredrik åkt hem och jag kan ju säga att det inte känns sådär jätte kul.
Vi har spenderat alla dagar sen jag kom hem tillsamans. Vi har varit på släktmiddagar, varit på resturang, sovit hos malin i stan, varit ute på krogen med alla mina vänner, varit i vår mysiga stuga i björkhaga, gått längst stranden vid björkhaga, sett på utsikten vid högklint, ätit pa glassmagasinet, sett många filmer, men för det mesta bara myst. Men i morse var det dags för honom att åka hem till göteborg och jag kan ju säga att jag bra gärna hade åkt med egentligen, men vi ska ta det en annan gång (mycket snart).

Idag ska jag göra så mycket som möjligt (för att slippa deppa) men först och främst ska jag sova för vi har varit vakna hela natten och pratat och tagit till vara pa timmarna vi hade kvar inann han åkte.. Sen ska jag och småkusinerna förmodligen aka till bäl för att se på lammungarna, och ikväll är det grillning med mina tjejer som gäller, alltså kommer det att bli en härlig dag även fast den har börjat lite tråkigt.

Ps, ska försöka hinna med att lägga upp bilder på facebook senare idag från resan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bäst att du är hemma igen!!

nu måste vi bara träffas mer, och prata om allt, precis allt för det behövs:)

nu hoppas jag att du stannar här ett tag till!, helst att du är kvar hela sommaren!

min sis<3

2009-04-15 @ 10:00:46
Postat av: Nea

hej underbara! hoppas du mår bra. pratade med mormor och hon sa att du va jätte brun ^^ ta hand om dig nu, drömde om dig här om natten förresten. aja, nej nu ska jag fortsätta att fira min födelsedag och njuta av livet! du är omtyckt <3

2009-04-15 @ 21:42:24
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0