Jag bor fortfarande ensam..

Har jobbat hela dagen idag och det har gått riktigt fort! har dock tillbringat halva dagen inne på kontoret för vi ska ha inventering på torsdag så jag har gått igenom hela butiken och tagit ut huuur mycket kläder som helst som det inte finns etiketter på som jag fixat. Känns skönt att jag blev klar med det på en dag så att jag slipper göra det resten av veckan.

I morgon är det min enda lediga dag den här veckan men jag har inte så mycket planerat förutom att gå på stan och shoppa och gå till expert för att framkalla kort fran bla thai, vietnam, bali, sommaren och stockholm.

Fredrik har ännu inte kommit hem från gbg så jag är ensam ikväll igen :(


                                          
                                 Vart tog de varma sommarkvällarna vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0