Mys med syster

Hemma efter en regning cykeltur från min syster. Marcus körde mig, Malin och Annie till statiol förut ikväll så vi köpte Ben & jerrys med oss hem och såg tv, mysigt

MIn man ringde förut och sa,

- Jag slutar typ nu men jag kommer nog inte hem inatt
Jag - Nehej? Klart du ska hem?
- Alltså vi ska ha smakprovning av sprit
Jag- ooookej. Men du kommer hem?
- Vet inte, sover kanske hos min hemliga älskare Martin
Jag - Okej gör det men mamma kommer 12 i morgon och då ska vi köpa soffa så bli inte för full och var inte trött och bakis i morgon...
- Kan inte lova något. Looove you!

Jag vill på fest. Jag har blivit en riktig banger på senaste.. Var inte med mina tjejer i helgen och flera gånger i sommar har jag hoppat över fest, vad händer?
Hade bra gärna kunnat börjat 1an på gymnasiet nu och sett fram emot en sävefest med en karatefylla (fjortis) då det inte var säkert att man kom in pga alkomätare som fanns på den tiden.. Äh, nu ska jag inte deppa för att jag blir äldre, jag ska faktiskt ut på lördag och jag ska verkligen inte banga då också!

Nej nu måste jag sova. Så ska vi leta soffa i morgon!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0