Onödiga sms

Varje gång jag varit ute så vaknar jag alltid så tidigt även fast jag är helt galet trött. Varför jag vaknar 10 ist för 12 förstår jag inte, men men. Fredrik är på träning (jag vet helt galet att ha en träning 11 en lördag morgon) och jag sitter här själv och vill att han ska komma hem.

Igår var det jätte trevligt på förfesten och alla var med utom Olivia.. Men det var skoj att alla vi "romatjejer" jag, Louise, Emelie, Nina, Ella var med! Fina och Anna var också med vilket var skoj, så det var en riktig tjejkväll!
Runt halv tolv begav vi oss ner mot stan men när vi var utanför alis hade Ella glömt plånboken så hon och Nina cyklade hem efter den medans vi andra gick till innegården.
Vi hade bestämt att vi skulle till munken men jag var inte så sugen på det så jag ringde F och frågade var han var och då var han vid wallers så jag, Louise, Ella och Nina gick dit.

Efter det blev det munken och jag hade sådär kul (kan man säga så?) men vi dansade och så skickade jag lite onödiga sms vilket jag ångrar att jag gjorde.

Eftersom det var sådär på munken så gick jag, Louise och Anna ner till hp5 och där var det inte riktigt lika mycket folk som det var v29. Fredrik var också där med hans kompisar så vi dansa lite innan klockan blev två och vi drog oss hemåt.

Idag blir det bara lugnt, men förmodligen ska jag hem till min systeryster ikväll när F ska jobba. Nej nu ska jag försöka att sova lite för jag har verkligen inte fått mina 8h sömn.

OLIVIA! Ha det nu så bra i Gävle och lycka till med skolan, jag saknar dig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0