Onsdag

Har jobbat hela veckan.. Jag vet att det bara gått tre dagar och att jag framstår som jätte lat, men jag kan ju säga att jag är rätt trött. Missförstå mig inte nu för jag gillar verkligen mitt jobb, mina arbetskamrater är oslagbara! Aja nu är det bara jobb i morgon med sen är jag ledig på fredag och då blir det innebandy på kvällen, storvreta mot varberg! Det ska bli kul att se lite innebandy igen.

Ikväll har jag vari hemma hos Malin och myst och hon & Marcus hyrde filmen Marley & me vilken jag sett 2 ggr innan så jag förberedde min syster på tårar,. Första gången jag såg den var på flyget från thai till swe och då var det inget ljud, ingen text och skärmen satt 5 säten fram och var typ 20 cm bred men jag satt och grät, snorade & var allmänt känslosam vilket jag alltid blir när jag ser film som de flesta andra tjejer, Fredrik tycker dock att jag är överdrivet känslosam och ja jag håller med lite där.

Nu har jag kom hem så var min man hemma för han fick sluta tidigare så jag blev glad :) Nu blir det sängdags så man orkar jobbet i morgon också.

Just det ja, jag mår jätte bra !

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0