Securitas

Idag när jag var själv första timmen kom den in 3 killar på MQ och bråkade. Jag bad dom att inte leka i rulltrappan men de skulle ha min msn för att sluta vilket de inte fick så då gick de in i affären och slog på skyltdockorna, sprang uppe i skyltfönstrerna, kaxade mot mig, drog ner Fred perry kläder och bara röjde.. Jag var inte rädd i början men när de gick längre och längre så gick jag och hämta telefonen för att ringa chefen men sen ringde jag securitas.
Securitas kom och ville veta hur de såg ut osv sen skulle jag ringa med en gång om de kom igen vilket de som tur var inte gjorde..

Annars har det bara varit bra på jobbet även om jag haft en klump i magen nästan hela dagen pga det som hände (det låter inte så "hemskt" men när man är ensam tjej och de kommer in och kaxar så kände jag mig inte så "vuxen" längre).

Efter jobbet såg jag på gutes match med Louise och Emelie (jag minns inte vad det blev men gute vann iaf). Etfer det så åkte vi hem till Louise och såg hur hon hade det i hennes och hennes systrars lägenhet!

Nu ska jag laga mat annars har jag inte mycket planerat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0