Sol & storm

Sommar med Göran var helt okej! Det var jag, Fredrik, Emil, Amanda och Karin som såg den och efter bion så skulle jag egetligen hem till Malin men det blev ändrade planer så jag cyklade hem till Nina.
Nina bjöd på kaffe, äppelkaka och kladkaka så pratade vi en massa och så kom Emelie hem och vi fortsatte vår myskväll innan jag cyklade hem.

Idag har jag och min älskling legat ute och solat sen cyklade vi till adelsgatan och hämtade hans cykel innan han bjöd mig på fika på ringduvan, mums.
Efter fikat cyklade vi till skarphäll och nu har vi betalat soffan!!!! Så på måndag kommer den till ön men på tisdag ska vi hämta den! Jag är så glad så glad =)
När soffan var betald gick vi till elgiganten och kollade efter en tv, det fanns massor men vi ska fundera lite till.

Nu har jag precis kommit hem och min älskling är på jobbet så nu ska jag bara ta det lugnt och vila lite innan det blir utgång ikväll med tjejerna! Det är Olivias sista kväll på ön innan hon åker tillbaka till gävle... =(

Måste klunka i mig citron vatten och tranbär först så jag blir frisk från UVI.. Det fanns nämligen inte en enda ledig tid idag på vårdcentralen så att jag kunde få medicin.. Men jag dricker hellre citronvatten och blir frisk än tar mig till doktorn om jag ska vara ärlig..

Snart kommer soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0