Underbar helg

Vilken helg vi haft! Flyget blev försenat 2h igår så det var ju "kul" att sitta på visbys flygplats att vänta när vi bara skulle ha en minisemester med familjen i storstaden..

När vi väl kom till sthlm så kom vi till vårt hotell Hellenberg (?) och vårt rum jag och mina syskon bodde i var rena slottet.. Det var inte bröllopssviten men sviten under den så vi klagade då inte kan jag lova.
Moster Anna kom till oss med hennes familj till vårt hotell och vi myste med våra småkusiner innan vi begav oss ner i baren för att ta en drink och bara mysa.

När vi skulle äta middag tog vi vad vi ville men stället vi åt på var kanske inte topp tio, men en plankstek och förrätt är väl ändå aldrig fel? Efterrätt blev det ingen, man blev rätt mätt..
 Efter maten blev det en drink till för min mor och så spexade min familj med maskerna som fanns där, haha.

Idag har vi varit och hälsat på vår faster som bor i vasastan för hon har precis fått en liten bebis som ska heta Måns & söt var han kan jag lova!
Efter det sprang vi på stan och jag hittade naaaada. Jag kan verkligen inte hitta något när jag är stressad.. Så jag ska tillbringa kvällen med att klicka hem saker från nelly har jag tänkt.

När vi kom hem till ön vid halv sex tiden så åkte vi till innerstan för att åta en god middag på isolabella!
Vi har haft en riktigt trevligt och urmysig helg med familjen!

Vi har helt enkelt blivit behandlade som kungligheter. Puss på er underbara familj!



 

Slappar framför teven


 
Lilly softar i soffan



 

LilleLilly

 



Systrarna O & en lite galen far med mask

 

Min far & mor ;)



Vår lilla kusin Måns & vi





Lite ljus bild men..

JAG ÄLSKAR ER GRÄNSLÖST MYCKET


Kommentarer
Postat av: Malin

och vi älskar dig:)

2009-08-31 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0