Fick en biljett till....

Tomten kom i år igen! Vi vet dock ännu inte vem som är tomte hos oss.. Det är näst intill så att vi börjat tro på tomten igen eftersom vi varje år misslyckasmed att komma på vem tomten är!
Lilly blev livrädd för tomten och jag förstår henne för han har blivit lite sliten med åren. Allihopa fick iaf en massa fina klappar från tomten i år!

Jag fick,

6 par trosor
strumpor
dust it
presentkort
pengar
linne
smothie mixer, PERFEKT!
rollon
påslakan (till både mig och Fredrik)
bok "motsats till kärlek"
fotoalbum
bodybutter
parfym
smink så som, kajal, mascara, rouge, foundation, läppglans x2, conciler varav det mesta kom från favoritmärket Lancome!

& när alla juklappar delats ut fick vi även var sitt brev med en biljett till KRABI!
Vi åker hela familjen redan nästa helg! Så alltså åker vi den 3e januari! Åh, vad glad jag är! Det ska bli så skönt att komma iväg med familjen!

Det enda som saknas just nu är min älskling, men i morgon kommer han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0