Lussisar

Åhh! Första plåten blev OK. Andra plåten blev grym! Tredje plåten blev bränd... Tur att Fredrik gillar de brända bullarna!

Det första min lillebror sa när han kom hem var -LINDA DU HAR BRÄNT EN PLÅT!!!!

Det kan väl hända alla? Okej, okej, okeeej jag är kanske ingen bagare. Det kan jag leva med.

Men annars var bullarna fina! Det blev lite olika former, så som snögubbe, bollar, vanliga lussebullar och Fredrik gjorde ett hjärta. De första lussebullarna vi gjorde blev big size så de tog upp nästan halva plåten (jag överdriver lite). Sen gjorde vi L, F och A men Andreas råkade äta upp mitt L som jag skulle ha.. Han såg inte att det var ett L, haha! Men han sa att jag fck lov att ta hans A, snäll som han är!

Nästa år då jäklar ska jag inte bränna några! Ska försöka att inte göra det iaf.

Nu ska jag och Fredrik se lite PH på datorn eftersom vi missade det förut. Sen blir det läggdags för jag är så himla trött.. Bullbakandet kanske tog på krafterna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0