Min helg

I lördags blev det jobb sen såg jag, Louise, Fredrik, Malin & co på innebandy. Efter det blev det en snabbdusch hemma innan Fanny kom och hämtade mig. Vi skulle nämligen till söta Matilda som hade födelsedagsfirande hemma hos henne. Det blev lekar, småplocksmat, välkomstdrink, och vissa blev snygga mumier.

Det var jätte trevligt på förfesten och vid tolvtiden begav vi oss ner till Gute. Väl på Gute var det bra drag och jag hade en jätte rolig kväll även om det var lite incidenter så som en liten onykter sambo, men kul hade jag!

Igår låg jag och Fredrik i sängen heeeeela dagen. Ingen av oss orkade röra på sig. Malin kom hit med maxmat vid halv 6 sen åkte vi till maxi en snabbis och resten av kvällen tillbringade jag och F i soffan framför Alpha dog.

Idag vaknade jag halv 2, jag fattar inte hur jag kunde sova i 13 h!! Det är ju helt galet och absolut inte likt mig. Men sånna dagar ska man väl också få ha ibland?

Men för att göra någon nytta så ska jag städa lite, sen kommer nog Malin hit.

Malin har föresten lärt sig ANDRA hjälpen vad det nu än kan vara.


Kommentarer
Postat av: malin

hahah, jag sa fel okej!:P

2009-12-08 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0