Uppesittarkväll

Vi var ett glatt gäng på fyra killar och tre tjejer och såg fram emot uppesittarkvällen på bingolotto. Det var jag, Fredrik, Fanny, Erika, Philip, Simon och Emil som kommit hem från Australien och åkte hit från gbg för att fira nyår!
Jag minns inte när jag spelade Bingolotto senast, eller om jag ens har gjort det?!  När det väl satt igång väntade vi bara på det vi mest ville göra! Just det, kryssa i BERTIL 20 TVÅ NOLLA osv.. 

När vi väl gjort det en gång pinade vi oss igenom Caroline af ugglas med flera och väntade med spänning på andra turen! Klockan närmar sig då 22.00 och vi ser DÅ som först att vi tydligen skulle spela på BÅDA bingobrickorna och inte bara en...  Några miljoner, utlandsresor, ny lott, bilar, eller sommartorp vid havet blev det inte för någon av oss. Så jag ska aldrig mer spela bingolotto.. Men man ska aldrig säga aldrig.

Lotta engberg måste ha haft dubbeluppsättning med löshår i kväll, den är klar.



Eller jo gör det istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0