Estocolmo

Har en jätte härlig tid här i sthlm. Brunch, promenader, fika, leka med barnen, allt är mysigt!
Idag var jag med min minsta kusin Lilly på en promenad i gamla stan medans moster skulle göra lite ärenden sedan gick vi och till vaccincentralen. Väl där tog jag två sprutor, en mot salmonella och en mot hepatit B för jag har redan mot hepatit A, men det är galet vad ont jag har i armarna nu, för de tog i båda armarna.
Lilly har gått och blivit sjuk också så hon är rätt ledsen, så när moster var och hämta Lilly på dagis så var jag ensam hemma med sjuklingen och hon var så synd om henne för hon har ont och bara gråter, stackarn..

När Novisen kom hem blev det middag sedan kom deras pappa hem och då kunde jag sätta mig i soffan och läsa cosmopolitan lite halvt samtigt som jag hade ett öga på barnen.

Fick precis ett samtal från Johannes som är i Oslo, det var underbart att höra hans röst. Usch vad jag saknar honom. Jag ska försöka övertala honom att vara ledig nästa helg så att vi kan ha 14-15 feb i sthlm innan jag åker till thai den 16e. Jag hoppas att jag lyckas, för jag vill inte vänta i 3 månader innan jag får träffa honom igen.
 
Jag saknar honom
!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar va snygg han var på det kortet^^

2009-02-02 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0