GRATTIS PAPPPA!!!!

Mina missoden denna resa ar,

- Forstort 2 par skor
- Tappat bort ett par skor
- forstort ina tar,
- trampat igenom dansbanan dar det inte fann en brada sa det resluterade med tva stora sar pa knan plus blamarken
- slatt i huvudet i bussen sa jag fick tre harliga sar genom huvudet
- bussrean resluterade i att vi dyngnade och blev sjukt overtrotta, sedan dog vi pa bordete pa baten och sov halva resan tack och lov.

men aven om allt detta hant mar jag sa himla bra! det kunde knappt ha varit battre! jag ar har med mina basta kompisar, men en liten Lousie saknas mycket! och jag saknar min familj och Johannes jatte mycket!

Nu ar vi iaf pa koh tao och bor pa ett riktigt fint hotell! har finns en massa harliga manniskor och vi har nu atit middag men en harlig tjej fran gavle som vi nu ar pa fest med moch sjalvklart sitter jag har.. Hon har tipsat en massa om Oslo sa jag ar sjukt peppad pa att bo i Oslo i host ocksa!
Men nu ska jag ut och joina dem!

Nu ar klockan snart over midnatt sa GRATTIS VARDLDENS BASTA PAPPA!!
Hoppas att du far en bra dag och att du kan njuta utan att jobba!! Jag saknar er alla galet mycket!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0