Koh samet

 Vi har det harligt, fantistiskt, underbart ja allt ar verkligen toppen!  mina tar ar pa battringsvagen och vi badar och solar hela dagarna, och nu har jag snart last ut min tredje bok och vi har inte ens varit i thai en vecka an. men det ar sa skont att inte ha nagot att tanka pa forutom att bada nar man blir for varm, lagga sig i skuggan nar solen branner lite for mycket och dricka massvis med vatten sen ata ibland, men det dar med att ata pa dagen har vi iprincip slutat med, ingen ar hungrig, men det beror ju pa varmen..

Igar var vi galna, vi gick genom djungeln pa natten och har ska det tydligen finnas tigrar, men nagon sadan har vi inte sett nagot av och det ar jag glad for aven om jag och Ella fick for oss att vi horde nagot nar vi gick genom djungeln. alla blev helt kallsvettiga av  radsla (och varmen) men efter ca 20 min kom vi till den andra stranden och kunde ata kvallsmat.
hemvagen var annu varre for jag trampa snett pa en klippa men vad hade jag forvantat mig nar vi hade en urkass ficklampa vi fatt lana fran resturangen bredvid oss? Aja hem kom vi iaf och da njot vi av att komma fram helskinade utan nagra ormbett, eller nagra andra hemska bett. sa vi satt och njot pa var terass och pratade i ca en timme innan bedtime.
men innan bedtime sa hade jag fatt sms av Johannes sa jag var tvungen att ringa en snabbis och fraga hur det gick for honom pa hans nya jobb pa nattklubben luux, och fraga hur han madde. Det var urharligt att fa prata med honom aven om vi inte kunde prata sa lange eftersom det kostar for mycket for mig att ringa har ifran.

ikvall nar vi skulle ga genom djungeln igen sa gick min sko sonder nar jag klattrade pa "klippan"  det ar sa typiskt! Ja jag vet att jag kan kopa att par billiga skor har men nu var det mina basta sommarskor.
Nu har vi precis atit kvallsmat och ska snart ga bort till en bar dar det ar gratis drinkar mellan 22-01 om man har en kupong vilket vi varit smarta nog att inte ha med oss men det ordnar sig kanske anda.
Sen ska vi ga genom den dar morka laskiga djungeln igen.. men det ordnar sig!

Mamma och pappa jag ringer er i veckan! da far Malion se till och vara hemma i kallunge ocksa!
Jag tanker pa er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ju hemma nu! men ska snart dra till staden igen.. tänker på dig!

2009-02-23 @ 15:05:09
Postat av: Anonym

de finns tigrar där!

2009-02-23 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0