Gotland

Nu är jag hemma på min ö igen, underbara Gotland.

Resan hem var inte kul, blev sjuk och kräktes mysigt nog hela resan hem. Kul att inte känna någon på båten och sitta helt själv och må dåligt. Så igår tillbringade jag hela dagen i sängen utan mat, för jag kunde vekligen inte få i mig något förut ett glas vatten.
Eftersom min lillasyster inte visste om att jag skulle komma natten till onsdagen så ville jag överraska henne. Så jag tog en dusch, åkte in till stan och plingade på dörren till lägenheten i Visby, och hon blev glad, så glad, och jag likaså! Febern och illmåendet smög sig på ännu mera så jag åkte hem lika snabbt igen för att lägga mig och ta ett varmt bubbelbad och läsa lite skvallertidningar som jag fått av min kära mamma.
Innan bedtime hade jag ett långt och härligt samtal med Johannes, men han kan inte komma till sthlm nästa helg och det känns jätte tråkigt verkligen. Men, men jag får längta till 3e maj istället då jag kommer tillbaka till Oslo!

Idag kände jag mig bättre så jag försökte mig på lite frukost men eftersom jag inte ätit sen i förrgår så blev det en chock för min kropp så det kom upp lika snabbt igen.. Men trots att jag inte ätit något nu sen i förrgår så är jag helt frisk nu (tror jag). För nu är jag hos Em med Ella och vi har pratat lite om resan, och jag har fört över mina norska pengar till mitt svenska och det blev mycket mer pengar än jag trott så jag är jätte glad!
Vi fick även créme brúlé av Emlan och det gick ner utan att jag mådde illa, så det känns ju bra även fast det kanske inte var en jätte nyttig första måltid.

Imorgon ska jag och Em på stan, och 18.30 är det bowling som gäller med familyn plus Waktels familj. Därefter är det middag hos dem sedan ska jag på drinkkväll med tjejerna, så imorgon ska det inhandlas grejer till alla möjliga drinkar.

På lördagen ska jag se min lillebrors innebandymatch 9.00 sedan luncha med mormor och Malin på stan, sedan är det Ibk-s match, och på kvällen är det Ericas och Fias 19-årsfest på joda därefter blir det förmodligen hp5.

På söndag blir det afternoon the på Visby hotell med familjen.

Yes jag har en mycket härlig helg att se fram emot!
Cheers! (som min ex sambo säger)


Kommentarer
Postat av: Nea

Linda, min Linda. Det är fruktansvärt lite

bloggande här! Need uppdatering!!! ^^



<3







2009-02-13 @ 11:18:49
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0