Clean

Nu blev jag färdig med städningen, det är bara lite saker ute i köket jag ska fixa i morgon när jag slutar jobbet.
Jag måste egentligen sova nu eftersom jag ska upp vid 7 i morgon och tvätta (lockande nog), men jag kommer inte kunna somna när jag ska sova själv.. Aja efter ett antal lugna låtar så somnar jag förhoppningsvis.

Eftersom de jag hyr lägenheten av inte kan skjutsa mig i morgon till Johannes med all packning så har J sagt att han ska komma hit och hjälpa mig när han slutar vid åtta. Så det passar bra för då hinner jag duscha, packa det sista, och städa det resten innan han kommer och hjälper mig snäll som han är !

Nej bedtime var det ja.

Kommentarer
Postat av: Nea

hoppas du mår bra! <3

2009-01-30 @ 12:01:54
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0