Oslo

Har precis pratat med min kära mor som har bokat flygresan från Oslo till Sthlm den 31 jan. Det ska bli jätte härligt att komma hem en stund igen. Fast när jag kommer till sthlm så stannar jag där i ett par dagar innan jag åker hem till ön igen.
Jag har en massa skoj framför mig nu! Först de sista veckorna här i Oslo, sen ett par härliga dagar i Stockholm, därefter lite mer än en underbar vecka på Gotland igen och sen är det dags för Thailand! Flyget är bokat till Bangkok så stannar vi nog där någon dag/ar på ett hotell som heter D&D tror jag?
Efter det ska vi resa omkring en massa i thai och ha det förträffligt bra för att sedan dra oss vidare till Vietnam och därefter Malaysia och om det finns tid även Bali.
Det bästa är att jag ska resa med mina tjejer!

Nej nu måste jag bege mig till jobbet börjar klockan 14, så denna vecka har jag jobbat 46, det är riktigt bra.
Ikväll har jag inte så mycket planer ännu kanske att man skulle på en fest men jag får se och om det nu blir så.

Just det snön har kommit till Oslo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0