Söndagar är underbara.

Dagen idag har varit så fruktansvärt härlig! Det började med att Frida gjorde american pancakes som vi hade lönnsirap på och till hade vi fruktsallad, har jag sagt att jag gillar att bo med den här tjejen?

Kom precis hem från kinot nu. Var och såg Australia med Frida och hennes pojkvän Victor, och jag kan inte mer än att säga att den var galet bra. Jag kommer inte ihåg hur många gånger jag grät, så så berörande var den, eller så är det bara jag som är grymt blödig (fast det visste nog de flesta redan).
Det bästa med filmen var nog alla underbara scener i Australien, oh herre vad fint det är där. Jag kan lova er här och nu att DIT ska jag.
 
Emelie och Nina! När ni ser den lovar jag att ni kommer att tänka på mig när ni hör en viss låt, nämligen vår Oslo-låt "somewhere over the rainbow". (För er som undrar sjöng jag den med min operaröst iprincip varje gång vi skulle sova)

Två bilder från igårkväll, vi var en masssa folk i en lägenhet, och det blev tyvärr lite långtråkigt så jag och Frida ida drog vidare till en annan fest, sen var det bedtime.






Nej nu måste jag sova så att jag orkar jobba i morgon, men först måste jag måla mina naglar, jag känner mig naken om händerna när jag inte har färg på dem, töntig som jag är..

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, jag måste se den filmen nuuu :)

2009-01-12 @ 22:53:29
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0