Tänk till

Har precis varit inne på en blogg som heter http://singelpappa.blogg.se/ som jag hittade på Erikas blogg. Jag kunde inte sluta läsa om det fruktansvärda han varit med om.
Det fick mig verkligen att tänka till. Tänka på hur lycklig jag är som har alla som står mig nära, min familj, min släkt och mina vänner. Jag är fruktansvärt lycklig och ska egentligen inte klaga något mera eller vara arg för att tex, mina föräldrar tycker att jag ska göra det eller att jag ska göra så. Jag ska sluta ta alla för givet och istället uppskatta alla som finns runt omkring mig och som bryr sig om mig.
Det finns så otroligt många människor i mitt liv som borde hyllas, hyllas för att dom är dom. Alla är underbara på ett eller annat sätt och jag är lycklig så fruktänsvärt lycklig för allt jag har. Tack för att ni finns.

Citat från "singelpappans" blogg.

"DET ENDA JAG BER DIG OM ÄR ATT... STANNA UPP
OCH FUNDERA OCH UPPSKATTA DET DU HA
R"

Kommentarer
Postat av: emelie

så glad att jag har dej min lindipindi!

2009-01-22 @ 12:44:58
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0