Tisdag

Idag har jag varit ledig. Har fått jätte lite tid på jobbet denna vecka, så jag har varit på jobbet idag och pratat med chefen så jag får börja 8 i morgon ist för 12, så då jobbar jag 8-18 så det känns bra. Fixade även så att jag fick lite fler tider de kommande veckorna.
Ikväll lagade jag pasta med ädelostsås till Frida ida och nu har hon gjort kaffe latte åt oss som vi sitter och njuter av.

Ikväll blir det tidigt isäng eftersom jag ska upp tidigt i morgon.

En dusch, borsta tänderna och sen bedtime är det som gäller och inget sitta-lite-till-vid-datorn ikväll inte.

/L

Kommentarer
Postat av: N

drömde om dig inatt gumman!!! oh va glad jag blev när jag fick krama om dig igen! du är saknad <3

2009-01-07 @ 10:29:59
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: nina

kom ihåg att prata med jacob om lönespecifikationerna! <3

2009-01-07 @ 15:41:51
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0