Sista kvällen på ön

Min nyårsafton var inte bra. Den var jätte trevligt hemma på 3rätters men sen när man väl kom in till stan var det sådär.
vid tolvalget flödade Visby hamn av ungdomar. Jag träffade jätte många härliga människor, men även folk som bara var arga på mig. Kul nyår.
Men jag tror att det här året kommer bli kanon även om min nyårsafton sög.

I morgon åker jag tillbaka till Norge, det känns ja, jag vet inte.. Min sista kväll här på ön ska jag avnjuta först med mina tjejer, sen ska jag hem till familjen.
imorgon går flyget till bromma 13.30 sen går flyget till Oslo vid 19.00 tror jag om jag inte minns helt fel.

Nej nu ska jag återgå till mina tjejer, vi håller på att boka resan till asien.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gott Nytt År på dej Linda!



Hoppas du får det bra när du nu åker tillbaka till Norge igen :)

2009-01-01 @ 18:52:32
URL: http://isabelle89.blogg.se/
Postat av: N

gott nytt år darling!!!

2009-01-01 @ 21:31:12
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0