Elva dagar kvar

Nu är jag inne på min näst sista vecka i Oslo innan jag beger mig hem. Så denna helg blir alltså den sista, och tråkigt nog har jag inte en endaste plan förutom att jag ska jobba ett 6h pass på lördag, 14-20.
Tjejerna på jobbet tyckte att jag kunde ha en fest här i lägenheten eftersom jag bor själv, men jag är konstigt nog inte så jätte taggad på det men vi får se. Det brukar ju bli så att man blir party sugen när lördagen närmar sig iaf.

Igår hade jag en enorm hemlängtan, ville verkligen bara hem! Jag antar att det berodde på att jag var ledig och att alla andra jobbade så det blev tidigt isäng. Jag gick isäng direkt efter att jag sett "twilight" som förövrigt är en rörande film, och jag grät en skvätt för att jag inte har en sådan man i livet som var så bedårande, töntigt nog. Så vid 21.00 gick jag isäng. men även fast jag fick ut en massa timmars sömn så är jag ändå galet trött nu så ja det blir tidigt i säng i kväll också.

Imorgon är det jobb 8-16 och på fre 8-18 men jag måste prata med Erika i morgon för jag måste till Likningskontoret och fixa mitt skattekort annar drar de 50% i skatt den här månaden och nästa och det funkar inte. Så på fredag ska jag bege mig dit och fixa det så antingen får jag byta tid med någon eller byta så att någon tar mitt pass.

En ny resväska är också ett måste eftersom en av mina stora resväskor gick sönder på vägen hit pga all packning. Jag orkar verkligen inte bege mig ut på stan och leta reda på någon bra, och jag orkar inte fylla i en massa papper på likningskontoret heller för den delen. Fast just nu ikväll är det väl inte så mycket jag orkar..

Nej nu var det slut på allt "inte-orka-göra-något" god natt!

Ge mig lite sol och vårkänslor tack.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0