ye

Orkar inte skriva allt i exakt ordning men det var kul igår.
-Jag är sliten idag.
-Har satt igång brandvarnaren.
-Nu ska jag duscha
-Sen är det 21-pardey som gäller (vi orkar kanske en timme iaf)

Upplopp är det på karl johan också, tårgas, brandbomber och eld i alla soptunnor var det i förrgår. Det såg hemskt ut när vi kom dit, soffor, poliser ja usch.
Idag var det demostration igen, insatsstyrkor och poliser var det i massor, jag såg en stund och lägger in bilder i morgon, har inte tid nu helt enkelt.

/L

Kommentarer
Postat av: PAS

hej min supersexiga superfavorit saknar dig som fan kom hem nu!

2009-01-11 @ 03:28:24
Postat av: N

sötnos! kom in på msn så

kan vi fixa din blogg :D



Miss you <3<3<3





2009-01-11 @ 12:39:48
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0