Yeej, nu gör vi som alla andra.

2008:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nyårslöften är skit.

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?

Nej

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej
 
5. Vilka länder besökte du?

Hong Kong, Thailand, och Norge såklart.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Kan inte bestämma mig.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

28 maj, 1 juni, 5e juni, 5 okt, 20 dec

8. Vad var din största framgång 2008?

Allt

9. Största misstaget?

Jag gör för många misstag varje år, men jag slog nog rekord 08.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja

11. Bästa köpet?
Kan inte sätta fingret på det..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran i Oslo

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det är lätt att få mig glad, men ja någonting gjorde mig riktigt glad.

14.Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Det är en hel del

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag är nöjd men det jag gjort

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ägnat så mycket tid åt idioter

18. Hur tillbringade du julen?

Med min underbara familj och med släkten

19. Blev du kär i år?
Nejnejnej.

20. Favoritprogram på tv?

Gossip Girl

21. Bästa boken du läste i år?

Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

22. Största musikaliska upptäckten?
Han i café de luca (Viktors Fridas pojkväns påhitt)

23. Något du önskade dig och fick?
Allt

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
vännerna kom hem till mig och firade, det blev middag och efterrätt därefter utgång. Firade även med släkten och familjen någon dag innan.

26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Jag kunde ha slutat leta efter lyckan så hade allt varit bra.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Stack inte ut.

28. Vad fick dig att må bra?
Underbara familjen och vännerna, allra helt Em&Ni under vår tid i Oslo.

29. Vem saknade du?

Familjen och vännerna på ön.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Frida-Ida, Emelie Tenho, Sandra, Johan, Kalle, Martin, Adrian, Christina (norge-people) mfl

31. Årets hetaste?
Hm.

32. Årets besvikelse?
Det vet nog alla vid det här laget

33. Årets bästa?
Studenten, lägenheten, sommaren, lägenheten i Oslo, julen

34. Årets snällaste?
Alla är snälla innerst inne även om man inte alltid tror det, jappjapp det är min teroi.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0