3 månader

Idag den 14e juli firar jag och Fredrik 3 månader tillsammans. Vi kommer inte att ses idag så vi firade vår dag i söndags men jag har fixat vår garderob, och flyttat på vår byrå så att den inte står i garderoben utan i ett annat rum så nu är det fint i garderoben! Har även tvättat och håller på att städa lägenheten, köpt rosor, så jag hoppas att han blir glad när han kommer hem inatt.

Det är en del som läser min blogg som har frågat hur jag och Fredrik träffades så jag kan ju passa på att berätta det nu.

När jag var i Thailand med mina underbara tjejer så åkte vi till ön Koh Tao som är en hur fin ö som helst! Så om ni åker till Thailand är det helt klart värt ett besök. På Koh Tao så spanade jag och Em in två snygga blonda svenska killar (vi antog att de var svenskar iaf) och en kväll när vi var på Lotus bar som var ett uteställe så såg jag att Fredrik var där så jag drog med mig Nina för att dansa nära han och hans vänner men jag fick inte så mycket uppmärksamhet förutom när hans kompis Martin spillde en öl på mig...
Ja så jag struntade då i det och gick då till baren för att beställa en bacardi och sen gick jag bort till mina tjejer som stod längst bort på utestället och då kom sista låten på "Wonderwall" och då såg jag min snygging inne på dansgolvet som såg på mig och sjöng "I don't believe that anybody feels the way I do  about you now" och pekade på mig.

Jag blev förstås glad men vi tjejer gick till ett annat uteställe då, Banz(?) och då satt vi oss nere vid havet i saccosäckarna med var sin bacardi och bara njöt. Då ser vi att de killarna som vi spnat in kommer och sätter sig i saccosäckarna ungefär bredvid oss och då satt sig vår vän Li och pratade med dom och jag, Emelie och Nina hoppade också dit.

Jag satt bredvid Fredrik och vi pratade sen gick mina tjejer hem men jag stannade kvar och pratade med Fredrik sen följde han mig hem.
Vi hade ju inga mobiler och jag visste inte vad han hette i efternamn så jag kunde inte adda honom på facebook heller så jag visste inte om vi skulle ses igen pga det. Men dagen efter på kvällen efter att jag och tjejerna ätit mat så satt han med hans kompisar ungefär där vi bodde och jag blev hur blyg som helst men han kom fram och krama om mig men jag blev rätt blyg så jag skynda mig fort därifrån och han tyckte att han fick dissen.

Senare på kvällen så sågs vi vid Lotus och jag och han gick då med Martin bort till Banz och dansade hela natten. Men mina tjejer var trötta och gick hem och F lovade att följa mig hem om jag stannade kvar och så fick det bli men när klockan var runt halv 6 på morgonen var båda trötta att gå de där km (kändes så iaf) hem till mig så jag sov över hos honom på hans hotell.

Dagen efter det så skildes vi åt för jag skulle hem och byta om till bikini och träffa tjejerna och han skulle vara med hans kompisar. Men på eftermiddagen så kom han och Jonas bort och la sig hos oss på stranden och vi bestämde att vi skulle äta middag tillsammans allihopa på kvällen klockan 9.

Vi bestämde oss för att äta på Viktoria (en svensk resturang), och vi hade jätte trevligt. Men på kvällen hade vi tjejer tänkt att gå ut men det kunde inte killarna för de skulle åka till Koh Phangan dagen efter och skulle upp tidigt.

Den kvällen var hemsk, det enda jag tänkte på var Fredrik och jag var inte alls sugen på att festa så jag gick hem tidigare..

Dagen efter så hade jag fått en vänförfrågning på FB och det var då Fredrik! Vi skickade lite till varandra men det var inte så speciellt. De hade de iaf bra på koh phangan och vi skulle åka dit om 2 dagar.

När vi kom till Koh phangan så ville jag så himla gärna äta på Kuta beach för jag visste att F skulle festa där på kvällen och dagen efter skulle de åka till Bangkok. När vi sitter och äter alla tjejer med Mia & Jimmy så säger Em att hon ser Fredrik gå förbi med hans kompisar så jag rusar ifårn resturangen och hinner ikapp honom. Vi blev båda glada och säger att vi ska försöka hitta varandra på kvällen vid Kuta beach.

Mina tjejer ville inte gå ut på kvällen men med min övertalningsförmåga så lyckas jag övertala dom och jag fick då träffa F på kvällen och när klockan blev mycket så sov jag över hos honom.

Dagen efter så gick F med mig till mitt hotell för jag skulle byta om till bikini och så var nog tjejerna lite oroliga för mig för jag hittade inte dom när jag skulle gå hem till F på natten.
Efter att jag fått på mig bikini och träffat tjejerna gick jag och F ner till stranden och vi hade det verkligen jätte mysigt. När vi var ute och badade så var det bara en timme kvar tills han skulle åka med båten över till fastlandet för att sedan åka till Bangkok och sedan hem till Sverige, så det var rätt känslosamt..

Det var jobbigt när vi sa hejdå til varandra, jätte jobbigt.. Men ist för att sitta hemma på kvällen och deppa så var jag och tjejerna ute och nu var det bara 2 dagar kvar till Fullmoon!!

När det är en dag kvar till fullmoon ligger jag och Em på stranden och jag ligger och tänker på Fredrik, funderar på om vi någonsin kommer att ses igen? Undrar om deras resa gått bra till BKK osv..

Efter stranden går jag itll datorn och hoppas på att jag fått mail av F, och det hade jag!!!! Men jag blev inte så glad när jag läste första raden.. "Hej jag tänkte bara säga att..............." jag visste inte vad han menade men det första jag tänkte var att "han har flickvän och hade inte berättat det för mig..". Men när jag kommer längre ner står det

"VI KOMMER NER TILL KOH PHANGAN I MORGON! Jag saknade dig för mycket så vi köpte flygbiljetter från bkk till koh samui för att sedan ta båten över till dig :) Vi ses i morgon! Pussss!"

Jag blev så himla glad när jag läste det!! Jag kunde inte förstå att han hade köpt flygbiljetter för att komma ner för at få träffa mig igen!
Dagen efter så sågs vi och det var underbart, vi planerade redan då hur vi skulle få det att funka med tanke på att jag skulle resa en månad till och han bodde i göteborg och jag på en ö i östersjön..
Han sov hos mig på vårt hotell den natten och dagen efter när vi skulle åka till koh tao grät jag många tårar..

Men vi skickade mail så ofta vi kunde ochj jag ringde också till honom från telefoner i thai. Han fixade biljettet så att han kunde komma och möta mig när jag kom hem till sverige med flyget och så skulle han åka med hem till Gotland.

Så när jag en månad senare anlände till Sverige möttes vi vid t-centralen och jag var jätte nervös! Men när vi väl sågs och jag var i hans famn kändes allt verkligen så bra.

Så han var här på ön i några dagar och sen åkte jag till gbg för att träffa honom och sen åkte jag dit en gång till och sen kom han hit och ja nu har han ju tom flyttat hit. Jag är så lycklig och jag trivs verkligen med honom, han är min bästa helt enkelt.

Jag är så kär i dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0