En riktig slappardag

Igår blev det en mycket trevlig middag med tjejerna på en resturang som jag tror hette Fontana? Iaf så var maten vi beställde hur god som helst, kykling med klyftpotatis. Min kamera har jag glömt hos Em och Ni så bilder kommer en annan gång.
Efter middagen begav vi oss hem till Em&Ni och några glas vin senare gick vi ner mot stan. Men det var tråkigt.

Idag sov jag och min baby länge eftersom han också var ute igår sen har vi brjat att sett på "The holiday" som är grymt bra. Men F skulle jobba vid 16 så vi hann inte se klart men det ska vi göra i morgon eftersom jag inte börjar förens 16 i morgon.

Har tillbringat kvällen med Amanda och då såg vi en film som också var hur bra som helst "Coyote Ugly" sen kom Malin och Annie hit men nu har deåkt hem och jag sitter hemma själv igen..

BABY KOM HEM TILL MIG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0