En välbehövlig dag med min Fredrik

Min och Fredriks heldag igår var undebrar. Vi åkte hem till Källunge sen åkte vi en roadtrip på ön, först stånga där F lärde sig reglerna i pärk (jag också eftersom jag aldrig förstått spelet förut..) Men kul var det så vi såg en hel match och jag tror att Hablingbo vann om jag inte minns fel.



Efter att vi varit i Stånga i cirkus två timmar så åkte vi mot Hamra och mot Holmhällar och jag hittade med hjälp av min mor via telefon och via min kartläsare. Så väl vid Holm hällar njöt vi av utsikten på en rauk och bara hade jätte mysigt.

 


Efter ett tag åkte vi tillbaka til Hamra och till Hamra Krog för att äta men ingen av oss gillade menyn så vi åkte ner till Hoburgen och satt oss på en resturang vid havet och åt god mat.

När vi var mätta och belåtna startade vår bergsklippning längst ner på ön och vi såg även Hoburgsgubben som fått en GUL näsa ist för RÖD, why?



Eftersom vi båda var trötta så åkte vi hem vid 9 tiden och var i stan precis innan maxi stängde och köpte med oss lite frukost tilldagen efter och sen såg vi film när vi kom hem.

En välbehövig dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0