KÄLLUNGE!!

Om ca 6 h befinner jag mig hemma i Källunge! Igår kväll längtade jag jätte mycket och det gör jag nu med kan jag lova. Det ska bli så skönt att få komma hem ett tag, få mat, mycket utrymme och så ska jag sova i min säng inatt, så F blir ensam istan inatt. 
Så mina plnaer för kvällen är att hämta min en lampa som är i malins lägenhet, fixa en tavla, köra F till jobbet, hämta mina klänningar och kamera hos Em&Ni, åka hem till landet och storstäda rummet. Ja sen får vi inte glömma 4-hjulingen, det är ju för roligt.

Borde komma tillbaka till joggingen också OCH mina 100 situps om dagen och 30 armhävningar, vad hände med det liksom? Ja jag flyttade till stan men det är ändå ingen ursäkt.. Dåligt, riktigt dåligt är vad det är.

Så mitt mål för kvällen är att efter städnignen (eller innan) ska jag bege mig ut på en joggingrunda. & fan mig rent ut sagt om jag inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0