@ Tofta

Har haft en heldag på Tofta idag! Först var vi hemma hos Olivia vid hennes fina hus och då hade hon en överraskning för oss! Hon hade fixat så att en från Mary Kay kom till henne så vi har haft en spa dag, fotbad, fixat fötterna, ansiktsmask och sminkning. Hur mysigt som helst hade vi det! Sen hade Oliven fixat jordgubbar, drinkar, melon och choklad, är hon inte för bra den där tjejen?









Efter spat så gick vi till Tofta beach och låg och glassade på stranden med Olivias kompisar från Gävle. Efter någon timme på stranden gick vi upp mot afterbeachen och där träffade vi Jonte, Linus, Rebecka med vänner.











Mina solglasögon hade jag glömt hemma så mina trötta ögon gick inte att gömma...




Tusen tack för en urhärlig dag tjejer!

Nu är jag hemma och ska sova för jag känner mig inte så bra, VILL INTE BLI SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0