Underbara lediga dag

Min lediga dag har varit kanon verkligen. Fick sova ut länge, slappade, åt frukost vid 3 (galet), ringde sen till min lillebrors kompis och undrade när han kom hem och då var han söt nog att komma hem för att träffa mig en stund innan jag åkte till stan och fick träffa min baby! Jösses vad jag saknat honom, det märks verkligen att vi aldrig ses när han jobbar som han gör..

Så ikväll har vi sett färdigt "The holiday" myst massa och sen lagade jag god mat. Det fick bli kyklingfile med bulgur och sallad sen tog min baby hand om disken. Han har även fixat så att han var ledig ikväll men hade då pratat med hans kompisar om att gå ut, men han var trött och ville stanna hemnma med mig men jag tyckte att om han bestämt med sina kompisar och ville gå ut skulle han göra det (han hinner ju inte ha så mycket kul med sina vänner så som han jobbar)och så fick det bli! Körde ner honom till stan runt tio-tiden och sen var jag hemma hos Em&Ni och fick höra massa roligt skvaller sen var jag hos Amanda ett tag innan jag åkte hem och nu blir det sängdags.

Imorgon blir det jobb 11-18 sen ska jag hem till Källunge och grilla med familjen och därefter blir det utgång! Det ska bli skoj men det blir en lugn kväll för jag ska jobba på lördagen också.



God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0