Utgång på lill-lördagen

Jag lyckades inte hålla mig vaken tills Fredrik kom hem inatt, däremot hade jag lyckats somna med teven och lampor tänt. Men det blev en enorm sovmorgon fram till ett idag, det var välbehövligt kan jag lova (även om jag inte varit vaken 42 h som Jimmy).
När klockan blev halv 5 skjutsade F mig ner mot stan för han skulle jobba och jag hade lite olika  ärenden på stan så som att besöka banken och handla hem lite mat.

Ikväll väntas det utgång och därför borde jag sätta igång att laga lite mat nu (framgång på matlagningsfronten).



Kommentarer
Postat av: jimmy

blev 43 timmar ;) kunde inte sova pga värmen :P soffan i vardagsrummet fick duga :D

2009-07-01 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0