Lediga Fredag

Idag har jag och Malin varit i kalkbrottet och vem var inte där om inte blondinbella? Toppless dessutom, men jag och Malin behöll våra bikinisar på oss och badade självklart inte eftersom jag är en sån badkruka, men tårna var i iaf!
Efter en timme vidkalkbrottet tog vi vårt pick och pack och åkte till maxi för jag passade på att handla lite nu när vi hade bilen och allt.

 


När vi kom hem till mitt så låg min fina och sov, han kom nämligen hem 04.40 inatt och var rätt död idag kan jag lova, stackarn.. Nu har han pussat mig hejdå och cyklat till jobbet och jag blev själv återigen som de flesta andra kvällar, när jag inte är med tjejerna förstås. Men ikväll ska jag faktiskt hem till Källunge!! Pappa kommer vilken minut som helst (förmodligen om en kvart för när han säger en tid är det oftast senare eller tidigare och i det här fallet är det senare) och hämtar mig. Så jag ska få mat hemma, sen ska jag ta med mig jordgubbar, tomat och gurka in till stan för det är något som saknas här hemma.

Men det blir ingen övernattning i Källunge för Malin hämtar mig ikväll och så jobbar jag ju i morgon.. Plus att jag inte har sovit utan F en enda natt så det skulle bara kännas konstigt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0