4-2

Igar var det sista kvallen med hela ganget. Det fick bli en myskvall med god middag och efterratt, sen blev det sjalvklart nagra timmar vid datorn och sen gick vi hem och lag och pratade fram till ca halv 2 i natt, det var harligt!
I morse vid halv 9 lamnade Ella och Nina oss for att aka taxin till flygplatsen, men jag och Em sov nagon timme till innan vi gick upp och packade vara grejer for att byta rum. Det kanns namligen lite onodigt att ha ett rum for 4 nar vi kan ha ett rum for 2, och vart nya rum var mycket mysigt! Vi har nu utsikt fran balkongen ut over havet.

Idag har jag och Em legat pa stranden och sa har vi sjalvklart badat. Men det blev inte alls lika mycket bad som det brukar for det var enorma vagor och ratt stromt sa samtidigt som det var skoj sa kunde man inte slappna av.
Sen blev det sjalvklart kortspel pa stranden ocksa men det var inte sa lyckat med tanke pa hur det blaste, men vi gav oss inte! Sa nar vi sitter dar och spelar kommer det fram en liten kille harifran som var kanske i 10-arsaldern(?) och vill att jag ska flytta benet sa att han kan satta sig bredvid oss och vara med och spela. Jaha tankte vi men gav honom kortleken sa spelade vi nagot typ 5 ggr som varken jag eller Em fattade och inte ville vi spela med honom heller for korten blaste bort hela tiden sen sa ville vi nu sola. Sa vi tog kortleken for att stoppa ner den o fodralet men da lacka han typ och tog kortleken och sag minsann till att vi skulle spela en gang till! efter att det var slut sa fick vi antligen sluta men da skulle killen ha betalat?! Vi som nu tyckte att vi varit snalla mot honom och lat han vara med hade alltsa en plan med det hela. Jaha det var bara att ta upp planboken och skulle ge honom 20.000 men nej da sag han minsann bade 100.000 lappar och 50.000 lappar sa DET skulle han ha, sa ja jag kunde inte saga nej sa han fick den dar 50.000 lappen men vad gor det da.

Ikvall har vi varit och atit middag pa den Italienska resturangen sen gick vi till var favoritresturang for att ata chokladmousse och sa bestallde vi in drinkar for forsta gangen har i Vietnam. Det fick bli Mojito, och den var ratt god aven om den inte ar en favorit. Haha ratt skoj att vi "festar" till det med drinkar nu nar tjejerna akt.

Emelie och jag ar lite oroliga nu nar vi ar tva, for nu MASTE vi verkligen ha koll pa varandra, visst har i Vietnam sa gar det ju bra men sen nar vi kommer till Bali blir det en helt annan grej. Vi ska inte lamna varandra en sekund, for jag har ju ingen mobil sa om vi kommer ifran varandra kan vi inte hitta varandra sa var taktik ar att skriva hotellets namn pa armen for vi har bott pa sa enormt mycket hotell nu sa det ar inte latt att komma ihag alla namn, sen sa ska vi fixa en motesplats om vi kommer bort fran varandra. Sa det ska nog ga bra, vi ser trots allt fram emot Bali nagot enormt! 

Nu ar det fyra heldagar kvar har i Vietnam sen aker vi till BKK pa lordag och da har vi tankt stanna pa flygplatsen den natten for flyget till Bali gar 06.00 pa morgonen pa sondagen.

Nu blir det chill vid datorn sen ska jag och Em hem och sova.

Later


Kommentarer
Postat av: emlan

johoodu, jag ska skriva hotellets namn o mitt mobilnummer over HELA din mage!! Bali kommer bli saaa bra^^

2009-03-23 @ 14:24:35
Postat av: Nea

tack vännen! det där va en gammal bild.

från i höstas ^^ Men tack iaf ^^



hoppas du har det skit bra där borta! NJUT!

(saknar dig)

2009-03-23 @ 23:01:18
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0