Bangkok

Vi har verkligen rest hela dagen idag. Forst taxi till baten sen en battur i 2h som gungade nagot fruktansvart mycket sa Nina madde jatte daligt och Emelie likasa. Jag sov eller forsokte iaf sova hela resan.
Vid hamnen var det en lang vantetid tills bussen skulle komma och da passade himlen pa att osa ner vatten, det var ett galet ovader med aska och grejer.
Nar val bussen kommer blev det panik for det osregnade sa mkt och alla ville fa in sina vaskor fort vilket resulterade i att alla blev blota och ackliga. Val pa bussen somnade jag med en gang, jag tror att det beror pa alla mina tabletter, vilket var skont.
Nar det var paus med bussen sa vackte Ella mig och da gick vi ut i solen och at lite innan vi fortsatte farden mot bangkok.
Nar vi kom fram till bangkok tog vi en taxi till D&D inn for att checka in men nar vi kommer dit sa ar sjalvklart ALLT fullt, det finns inte ett enda rum at oss. Sa vi vantar ett tag for en familj skulle "kanske" checka ut och yes det gjorde dom sa vi fick vartrum men vi far inte lov att checka in forens vid halv elva sa tjejerna ar ute och shoppar medans jag sitter har vid datorn for jag har varken lust eller ork till att shoppa nu.

I morgon gar flyget till Vietnam vid halv 4 om jag inte minns fel och jag far lite angest nar jag tanker pa det, for man har ju hort sa mkt om att folk lagger pa droger pa turisters vaskor och om de da blir tagna far man livstids fangelse. Det later inte sarskillt lockande..
Men vi ska ha stenkoll pa varandras vaskor i morgon sa det slipper handa nagot sant.

VI VILL INTE LAMNA THAILAND..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0