For att beratta om dagen fort i en rubrik - Solen sken, galet varmt, jag somna, vi at, jag klippte mig

Dagen idag har varit perfekt aven om vi forsov oss.. Vi har legat pa stranden hela dagen och idag var det verkligen kanon varmt! Det gick inte att ligga pa stranden manga minuter innan man var tvungen att springa fort som attan (sanden ar tokhet) ner i havet  och svalka sig.

Ja sen pa eftermiddagen blev jag som vanligt rastlos och gick upp for att duscha sen vila men jag somna med en gang sa fort jag la mig i sangen. Jag ar verkligen jamt trott! Tjejerna tror att det beror pa att jag drommer for mycket, for jag drommer hela hela natterna och ar jatte orlig. Sa nar jag vaknar pa morgonen mar jag jatte ofta daligt over drommarna och det hela resulterar i att jag ar helt slut pa dagarna. Sa ja en dromdoktor vore nagot for mig.

Efter mitt powernap sa var det dags for middag och jag o Em gick till var favoritresturang och njot av middagen, sen kom aven nagra pa vart hotell dit som vi prata lite med.

Ja efter middagen fick jag for mig att jag skulle klippa mig. Sa vi gick till frissan och jag satt mig i stolen och sa EN CENTIMETER INTE MER!!!! Hon skratta sjalvklart gott at mig for det var ju ratt slitet anda..
Ja sa jag satt dar och forvantade mig att jag skulle se en centimeter av mitt har falla.. Istallet blev det langder som foll till golvet. Jag var nara pa att borja grata for mitt har har vaxt jatte mycket nu sen jag klippte mig sist och ville absolut inte klippa av det, och det var just vad det kandes som om hon gjorde.. Men nar allt var fardigt och jag fick se sa var de sk "langderna" som foll det hon klippte upp sa egentligen har hon nastan bara klippt av 2-3 cm, och glad ar jag for det !
Sorry Lousie det blev ingen page den har gangen heller ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: em

ja vilka enoooorma langder det var som akte av;) i morgon blir det fotmassage! hem o mysa pa balkongen snart?

2009-03-24 @ 15:31:08
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: mmmmmmmm

hahah oooj!;P men det blev säkert brabrabra:)

2009-03-27 @ 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0