Hej da Vietnam, Hej Bali

Ja da ar vaskorna packade och vi ar taggade for ett dygns resande i morgon.
9.30 kommer bussen och hamtar oss och da aker vi harifran Mui Ne till Ho Chi Minh i ca 6 h for att sedan ta taxi till Saigon och flyga till BKK. Val i bkk pa flygplatsen ska vi vanta hela natten och sedan checka in vid 04.00-tiden for att sedan resa till Bali 06.00 (har jag for mig?).
Sedan ar det Surfing som galler for mig och Em, men sjalvklart kommer det blir party ocksa, for det har vi nu varit utan i tva veckors tid och vi saknar ungdomar, for just nu ar vi yngst har haha.

Idag fyller min morfar ar sa jag sager GRATTIS och hoppas att du har haft en stralande dag och att snon har forsvunnit sa att varsolen skiner. Du far en stor grattiskram nar jag kommer hem!

Jag tanker pa er hemma, men nu ar det bara tva ynka veckor kvar tills man ar hemma pank men forhoppningsvis rik pa denna resa (det tvivlar jag inte en sekund pa).

Kommentarer
Postat av: emelie

ja nu koooooor vi! Bala here we comes :D

2009-03-27 @ 15:16:24
URL: http://emelienina.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas resan går bra :)

2009-03-28 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0