Koh tao i vara hjartan

Sista dagen var det nu pa Koh tao, det kanns trakigt sa vi har bestamt att aka hit igen efter koh phangan ist for att aka till koh samui.
Igar tog vi det lugnt men hade bestamt att ata 3-ratters pa victoria med janne, markus, jossan, chad och li. Nar vi val var fardiga med varmratten var vi sa matta sa det blev aldirg nagon efterratt men lika bra var val det :P sa da gick vi tjejer till internetcafet och sen sa ringde jag till mormor&morfar och familjen! Fick aven sms fran johannes som kommit fram ordentligt till Dubai nu och det kanns skont. Har namligen forsokt na han pa hans mob men den fungerar tydligen inte dar sa han hade fatt lana hans mammas.
Sedan gick vi hem och satt och pa var terass och njot av varmen innan vi gick till sangs.

Idag gick vi upp vid 9 for att hinna med nagra timmar pa stranden innan vi skulle traffa upp ganget for Janne fyller namligen ar idag! nar vi kom dit sa skulle det borjas med singha och chang beer med en gang men det var man inte sadar jatte sugen pa nar solen brande hett, da lat vatten mer lockande kan jag lova.
well, vart fodelsedagsbarn som fyller 23 idag var utkaldd tilll en vralsnygg ladyboy och han har ett antal upprdag idag, med andra ord, bli kysst av 2 killar samtidigt, vara pa bild med 2 topless tjejer och en andra massa galna uppdrag, OCH allt ska tas kort pa och hamna pa facebook! Haha.

Efter att vi lunchat med ganget sa var vi tvungna att hamta tvatten, fora over pengar, boka resor osv sa vi kunde inte folja med pa alla jannes uppdrag.

Sa nu ar alla flyg bokade! 16e mars aker vi fran thai till vietnam, 23 aker Ella och Nina hem till sverige, den 28e aker jag och Em tillbaka till Thailand fran vietnam och sen aker vi till bali den 29e! Hemresan ar bokad den 10e april men vi tog ombokningsbar sa forhoppningsvis stannar vi i thailand nar vi ar fardiga med Bali.

Val pa Bali ska jag och Em ta nyborjarkurs i surfing, later inte det harligt? men jag som har noll talamod och vagrar lara mig saker kommer nog ha lite jobb med det dar, men jag har lovat mig sjalv att inte ge upp for att jag inte kan med en gang, jag SKA lara mig!

Kvallens planer ar att packa alla vara grejer sen vid 20.00 ska vi traffa alla vid dizas bar for att ata middag pa white elephant har jag for mig, och efter det blir det Bans, och aven The Castle Party som ar en stor fest som bara ar ett fatal i manaden och pa forra festen var det over 600 pers dar och gangen innan var det 900 sa det blir nog en bra fest.
Fodelsedagsbarnet ska vara utkaldd till en smurf ikvall och ga runt med hogtalare med smurfhits pa, haha det kommer bli galet bra!

Nu har det kommit upp fler bilder pa facebook!

LOVE YOU LONG TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0