Koh tao

Igar gjorde vi nagot valdigt otippat, vi gick namligen pa en pub dar det var man som var utkladda till kvinnor och de var sa sjukt vackra! Man kunde inte forsta att de var man egentligen och vilken show det var! efter det sa var vi trotta och gick hem for att sova for ikvall har vi lovat Josefine, marcus och Janne att kora all in, men vi far se.

Idag har jag och Nina varit sjukt rastlosa sa vi har gatt pa stan ist for att sola, sa det blev lite shopping och nu sitter vi vid internet cafet som vanligt.

Ikvall blir det formodligen utgang pa Lotus, men forst ska vi tjejer plus josefine och en annan tjej ata middag pa en resturang som tydligen hade girls night och gott vin.

Vi har snart varit i Thailand i tva veckor och egentligen kan jag inte saga det har men jag far lite hemlangtan ibland (eller nej nu ljog jag det har ar forsta gangen jag haft det). Men nar jag da tanker vad hemlangtan ar sa funderar jag pa om det ar till Gotland? Oslo? Mamma och pappa? Johannes? Eller vad?
Sen sa har jag borjat bli lite orolig for hur jag ska gora i sommar.. Tank om jag inte far ledigt fran oslo och inte kan komma till Gotland i sommar? Jag kommer vara valdigt ledsen da, for Gotland ar ju trots allt Gotland, med andra ord underbart. Johannes ar bara kvar i oslo juli ut.. Mina tjejer flyttar inte med till Oslo i maj..
Vad ska jag gora  i host? jag ska iaf jobba och tjana ihop pemngar sa att vi kan aka till Australien och Nya zeland nasta var.
Hosten 2010 blir det formodligen plugg med tjejerna i uppsala, fragan ar bara om jag snart da vet vad jag ska plugga till?
Damn vad framtiden kanns kravande ibland.

Aja nu ar det slut pa allt tankande, jag har semester och ska darfor njuta av det!

Kommentarer
Postat av: nea

ska du till uppsala i höst?!?!?! :D:D du & vilka? ska du hiiiiit?!! ^^ :D:D:D:D:D:D

2009-03-02 @ 19:42:13
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0