underbara liv

Vilken kvall det var igar! Det var underbart! Forst var vi sex tjejer som at pa en jatte fin resturang och at goda sallader, drack gott vin och at en jatte god trippel choklad kaka mmm..
Efter maten gick vi hem till oss och da hakade Li och Chad ocksa pa och  da satt vi hos oss och lyssnade pa musik drack och darefter begav vi oss till Lotus, underbara lotus aven om det jamt ar smockat med folk kan man inte ha trakigt, det ar harligt!
Nar lotus stangde vid 2 eller 3 gick vi vidare till Bandz dar det var bra drag for alla fran lotus fortsatte dit och dar holl festen pa fram till 06.00 sen var det bedtime.

Idag vid 12 kom folket och vackte oss for vi skulle till Shark bay for att bada det ar namligen en av de finare stranderna har pa koh tao. Vi akte tre pa mopparna men jag var sist kvar sa jag fick aka sjalv med en, och ja jag var livradd hela tiden, men det gick bara bra.
Val vid shark bay var det hur fint som helst, det ar en av de vackraste saker jag sett! Vi var alltsa ca 15 pers som akte dit tillsammans och det var jatte mysigt!

Ella fick se hajar nar hon snorklade och de  var 2 m langa! Men det ar sanna som inte ater manniskor, sa det var lugnt.

Efter det akte vi till sunset view som ligger hogst upp pa koh tao for matt se sonedgangen och det var galet fint! jag somnade i en hangmatta eftersom det blev sa snet, men ah vad harligt det var! Att ligga och sova i en hangmatta hogst upp pa ett berg dar man har utsikt over hela on och solnedgangen framfor sig, det finns knappsst ngt som slar det!

efter solnedgangen fick vi skjuts hem och da tog vi en dusch innan vi gick till Dizas bar for att mota upp ganget igen innan vi akte vidare fot att testa pa ritkigt thai mat pa ett stalle dar bara thailandare ater, och det var gott aven om jag inte var sa stor i maten..

Nu ska vi ga till Dizas bar sen blir det utgang pa Lotus och darefter blir det formodligen bandz!

Det jag skrev igar om att langta hem tar jag nog tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: nea

haha, såg de nu :P Men ändååå! Fan va guld!!!! :D

2009-03-03 @ 17:02:24
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0