Snorkling

Den har dagen har varit fantastisk! Det borjade med att vi gick upp vid 7 for att smorja in oss med solkram sen gick vi ner till resturangen vid havet for att ata frukost, pa tal om att sitta vid havet och ata, det ar verkligen underbart, men nu nar man gor det varje dag tar man det for givet. Det ska bli andring pa det, jag ska njuta av varje maltid vid havet fran och med nu.
Nar frukosten var uppaten sa akte vi taxi till hamnen och sedan fick vi vara snorklar, simglasogon och simfotter, da var vi redo!

Val ute pa havet gungade det nagot sa fruktansvart sa jag var 99 procent saker pa att baten skulle tippa och att vi skulle falla overbord. Sjalvklart gjorde vi inte det men det kandes sa. Halva batens resenarer madde daligt och manga kraktes sa det kandes ju verkligen kanon kul med snorkling nar vargorna var sa hoga. Nina var en av de som madde jatte daligt och jag tyckte sa synd om henne..

Snorkla ar iaf en av de coolaste grejer jag har gjort, visst jag har gjort det alla andra ggr jag varit i Thailand men det ar en haftig upplevelse varje gang.

Efter en dag ute pa havet sa brande jag mig lite i solen trakigt nog, men det ar forsta gangen sa jag ska egentligen inte klaga.
Nar vi kom fram till vart hotell igen sa oppnade sig himlen och det borjade osregna, och aska sa det ar skitkasst och trakigt vader har nu..

Stannade med baten pa den har on idag, jatte fin o verkligen! Men det var valdigt stromt nar vi snorklade utanfor, det var skoj men samtidigt obehagligt.



Har kollat pa flygbiljetter fran bangkok till Vietnam nu, och det var mycket billigare an vad vi trodde sa vi ska boka det i morgon. Jag och Emelie som aven ska till bali hittade aven en resa dit sa formodligen reser vi till bangkok den 14e fran koh phangan eller nagot eftersom vi bara har visum i Thailand fram till den 17e sa vi flyger till Vietnam fran Bangkok och stannar dar i ca 2 veckor innan vi flyger tillbaka till Bangkok och sa flyger jag och Emelie vidare till Bali, det har kanns verkligen jatte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0