18 år

Det blev valborgs firande igår trots att jag inte tänkt det. Ella stod utanför jobbet och väntade på mig igår när jag slöt jobbet och därefter åkte vi till lägenheten och jag tog då en snabbdusch innan vi åkte ner till Olerys för att möta upp Jimmy & co och även vår Em. Ella drog dock hem rätt tidigt eftersom hon skulle upp och jobba idag men jag, Jimmy mfl gick mot Munken och gick in.
Munken var packat med folk och det var trevligt men det var ingen toppen kväll. När munken stängde gick jag hem med en gång och hemma i lägenheten var Marcus och Malin som ville sova men inte jag så jag tappade upp ett bad och därefter blev det sängdags. Men inte mycket sömn eftersom Adam och Amanda kom hem efter det så blev det mycket snack, så vid ca 05.00 somnade vi.

Imorse gjorde jag scones åt folket sen åkte jag och Malin till maxi för att handla mat åt hennes födelsedagsmiddag åt hennes tjejer ikväll.
När vi kom hem till Källunge kom även vår kära mamma hem som varit på Mallis med hennes 7 vänninor och hon var typ svart som hon alltid blir, fick två parfymer och ett jätte fint silverarmband som kommer att användas flitigt.

Nej nu ska jag gå och vara lite social med Malin och hennes tjejer men i morgon blir det utgång eftersom min syster blir 18 och det ska firas minsann !!



Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0