Gothenburg

Det var så fruktansvärt skönt att få bli kramad och pussad igen! Som jag saknat Fredrik, jag mår fruktansvärt bra i hans närhet. Igår blev det 3 gossipgirl avsnitt inann vi skulle sova men jag kunde inte sova.. För tyvärr har inte min hosta gett med sig så jag har hostat hela natten, men min fina har kramat mig och frågat hela natten hur jag mår.

Idag har vi varit på hans jobb sen var vi en snabbis på stan och då kunde jag hämta ut mitt recept på apoteket som doktorn skrivit ut till mig. Hostmedicinen är stark så de på apoteket sa att jag inte får lov att köra bil och sen så är det morfin i det så gissa vem som kommer sova gott i natt?

Nej nu ska jag gå och mysa med min fina framför entourage innan han ska på träning. Sen tänkte jag laga mat tills han kommer hem, därefter bli det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0