Jag har dödat

Det var för en vecka sen och jag körde den stora blåa bilen med Fredrik in till stan. Jag ser en fin liten fågel på vägen (ni vet en sån där grå sparv, gråsparv) längre fram som jag är säker på att bilen framför ska köra på, men den flyger upp i luften och över på andra sidan vägen. Puh tänkte jag för at tden överlevde. Men när jag närmar mig då kommer den lilla fågeln rakt emot mig och SPLASH, fågelmos..

Jag skriver detta för att jag blev ledsen då men F tyckte inte att det var någon big deal, men hey det var faktiskt första gången jag körde på något djur! (Förutom hunden katten och just det grannen också!)

Men nu är det så att den där lilla gråa fråsparven förföljer mig i drömmarna..

PS. JAG VET ATT DEN HÄR ÄR GUL! JAG ÄR EJ FÄRGBLIND. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0