MIDSOMMAR



Min Nea ringde till mig igår och jag blev så glad att höra hennes röst (även om jag inte hörde att det var hon i början). Jag började sakna henne ännu mer adå, men som tur är så kommer hela familjen Klintsten + sambos  hit över midsommar och på midsommardagen ska hela släkten plus män och sambos (även min Fredrik om han inte jobbar)  äta på resturangen ute vid våra stugor i björkhaga, det ska bli jätte mysigt! Sen på kvällen ska alla vi ungdomar ut på gutekällaren och njuta av sommaren, ledighet och av varandras sällskap!

DET SER VI FRAM EMOT !

Kommentarer
Postat av: Neoooooo

naaaaaw, min lilla underbara! vet du hur

mkt jag längtar? SÅ JÄÄVLA MYCKET! du är

bäst! på midsommar kommer vi rocka L <3



/L <3

2009-05-29 @ 20:42:42
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0