En perfekt fredagskväll

Idag kom mamma upp på jobbet med nybakat bröd! Gissa om jag blev glad? :) TACK!

När jag slöt jobbet sprang jag in en snabbis på systemet, och kikade lite i några affärer efter lite kläder men dessvärre hittade jag inte något, men det kanske är lika bra.

När jag kom hem så hade min älskling precis gjort färdigt en mycket god fredagsmiddag! Det blev fläskfilé med potatisgratäng, han är ju för underbar!

Så nu sitter vi här med lite tända ljus och väntar på att idol ska börja men under tiden sysslesätter vi oss med super mario ;)

Ikväll blir det kanske kanske kanske utgång, vi får se. Jag känner att jag vill vara pigg i morgon på jobbet och man behöver ju inte gå ut varje helg..  Men eftersom jag fått några gratisinträden till tjalan på gute ikväll så är det kanske värt. Jag har några biljetter över om det är någon som är sugen!
Sen börjar jag ju förstås 12 i morgon och slutar 15 så det är inte så stor stund :)

I morgon är det iaf helt bestämt att jag INTE ska ut. På söndag är det nämligen skyltsöndag och första advent så vi öppnar en timme tidigare och stänger en timme senare (11-17) och jag både stänger och öppnar. Så med tanke på att det är 1a advent kanske julhandeln drar igång, hoppas verkligen på det så att det blir lite mer drag i butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0