GRATTIS ÄLSKLING!!!


 
♥ Idag fyller min baby 23 år ♥


Igår blev han firad här hemma av min familj. Han hade fått bestämma maträtt så det blev fisksoppa (som varken jag eller mina syskon tycker om men jag smakade faktiskt och det var helt ok) men mamma hade även gjort kantarellsoppa och kött och potatis, snäll som hon är!

Idag fick Fredrik min present, först ett litet hemmgjort grattiskort och så fick hans en jätte fin calvin klein klocka! Den var rätt dyr så det är både födelsedagspresent och julklapp men han blev jätte glad och lite chockad men han är verkligen värd den!

Nu ska vi åka in till stan och packa lite grejer sen blir det handling på maxi innan vi åker ut till vår stuga i björkhaga för att äta god mat, njuta av en öppen brasa och framförallt av varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0